PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzemyslenia nt bezrobocia › Re: przemyslenia nt bezrobocia
  • Data: 2006-01-10 00:02:17
    Temat: Re: przemyslenia nt bezrobocia
    Od: s...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > nie moglem sie powstrzymac - wypisz wymaluj moi byli pracownicy dzialu IT - po
    > 25 lat i go...no umieja, mimo, ze koncza magisterki ( http://bossit.blox.pl/ ).

    Na http://bossit.blox.pl/ zauważyłem dziwne (chyba raczej niezbyt dziwne - też
    państwowa instytucja) podobieństwa do swojej sytuacji. Nie mam problemów z
    pracownikami. Problemy to są z ignorantami, którzy decydują o sprawach, o
    których nie mają pojęcia. A spada to na mnie.

    Niech to będzie głos w tej dyskusji.