PracaGrupypl.praca.dyskusjeproject manager - wynagrodzenieRe: project manager - wynagrodzenie
  • Data: 2007-03-09 07:30:54
    Temat: Re: project manager - wynagrodzenie
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk[wytnij_to]@wytnij_to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prosze o info - moze moglibyscie mi pomoc :-) - ile mniej wiecej zarabia
    > dobry project manager (=koordynator projektow
    > internetowych/informatycznych) w niezlej firmie?

    Zależy.
    Przy kontrakcie menadżerskim może to być 10-30 tys netto miesięcznie. Zależy
    od czasu trwania i chcrakteru projektu. Oczywiście może też byc 5 i 50 tys,
    ale wydaje mi sie ze srednia zmiesci sie w przedziale 10-30 tys.

    Przy umowie o prace moga byc to te same kwoty brutto chociaz realniejesze
    będą 8-20 brutto, z tym że PM i umowa opracę to trochę nie idzie w parze,
    chyba ze w firmach konsultingowych gdzie wpada sie na bieżąco z projektu w
    projekt.

    Do tego oczywiście narzedzia-bonusy, samochód i łączność bez ograniczeń,
    fundusz reprezentacyjny dla projektu, czasem bez konieczności rozliczania
    części lub całości tego funduszu- może zależeć od klienta
    --
    Jackare