PracaGrupypl.praca.dyskusjeproject manager - wynagrodzenieRe: project manager - wynagrodzenie
  • Data: 2007-03-09 07:26:47
    Temat: Re: project manager - wynagrodzenie
    Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek napisał(a):

    > no a są takie projekty które są utrzymywane przez kilka lat. I co tedy
    > też tak zarabia manager takiego projektu? Trochę przesadziłeś z tymi
    > kwotami, chyba że to nie z Polski stawki.

    Stawki są polskie - projekty duże. Konsultant wdrożeniowy dostaje zwykle
    500 euro za dzień. Kierownik odpowiednio wiecej.
    Nie wiem jaki projekt masz na mysli... te z którymi mam doświadczenia są
    tak opłacane, ale fakt - to najwyższa półka i droższych chyba ciężko
    byłoby szukać. Z niższą półką doświadczeń nie mam, acz zdażyło mi się
    widzieć projekt za 880 za dniówkę dla konsultanta.
    Pracuję przy ERPach.

    E.