PracaGrupypl.praca.dyskusje[press] Atmosfera w pracy ważniejsza niż pieniądze › Re: [press] Atmosfera w pracy ważniejsza niż pieniądze
    From: "Piotrek" <...@...ru>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [press] Atmosfera w pracy ważniejsza niż pieniądze
    Date: Sun, 27 Apr 2008 18:01:22 +0200

    > Najbardziej zadziwiające jest to, że choć tylko 46 proc. pracowników
    > zatrudnionych u najlepszych pracodawców jest zadowolonych z pensji, to
    > wcale nie chcą zmienić pracy. Z raportu wynika, że aż 3/4 z nich
    > deklaruje, że musiałoby mieć naprawdę ważne powody, żeby zacząć szukać
    > innego zajęcia. Natomiast w firmie, która specjalnie nie dba o
    > pracowników, o zmianie pracy myśli co druga osoba.

    ja sie wcale nie dziwie:)
    sam sie dluuugo zastanawialem nad zmiana pracy mimo ze mozliwosci rozwoju i
    pensja nie byly super.
    ale atmosfera pracy byle swietna, nie mialem nawet specjalnie mysli rano ze
    mi sie nie chce isc do pracy:)
    poprostu cisza i spokoj, luz, fajni ludzie jednym slowiem sielanka. az sie
    chcialo tam pracowac:)

    w koncu skusila mnie praca w innej firmie, mocno zwiazana z tym czym sie
    zajmuje i za lepsza kase.
    na poczatku bylo troche gorzej, ale teraz atmosfera jest juz tez znosna i
    nie mysle o zmianie pracy poki co:)
    jak by atmosfera nadal byla srednia to bym pewnie myslal i wiele bym w tej
    firmie nie posiedzial.

    w pracy spedza sie sporo czasu wiec tez trzeba myslec o tym jak w niej jest.
    czasem lepiej odpuscic niewielka podwyzke i zostac w starej pracy gdzie jest
    mila atmosfera niz trafic do firmy gdzie sa ciagle konflikty i darcie mordy
    na pracownikow.
    niema co sobie marnowac zdrowia na prace, praca jest po to zeby zarabiac
    pieniadze na zycie a nie zycie jest dla pracy :)

    --
    pzdr
    piotrek