PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy ze wschodu, pracownicy z ukrainy, pracownicy z białorusi, pracownicy z rosji › Re: pracownicy ze wschodu, pracownicy z ukrainy, pracownicy z białorusi, pracownicy z rosji
    From: "MG" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pracownicy ze wschodu, pracownicy z ukrainy, pracownicy z białorusi,
    pracownicy z rosji
    Date: Fri, 31 Aug 2007 21:57:13 +0200

    > poszukuje agencji zajmującej się i specjalizującej (!) w sprowadzaniu
    > pracowników ze wschodu, chodzi o te trzy kraje: Białoruś, Ukraina,
    > Rosja, ponieważ można ich zatrudniać bez zezwoleń na pracę.
    > Zależy mi żeby firma była na bieżąco ze wszystkimi przepisami
    > dotyczącymi pracowników ze wschodu dlatego szukam agencji
    > specjalizującej się w sprowadzaniu pracowników ze wschodu

    >(...), polecam http://www.eastworkers.pl/ (...)

    Na podstawie tej strony, to można powiedzieć tylko, że to firma-krzak
    Zero adresu siedziby, telefonu stacjonarnego (jest tylko komóra) , nie
    mówiąc o informacjach na temat zarządu i pracowników.
    Takie firmy to szerokim łukiem...
    Chyba że tylko www jest tak kiepskie.
    Ale to też szerokim łukiem...

    Pzdr