PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy wobec pracodawcy... › Re: pracownicy wobec pracodawcy...
    From: Kira <c...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pracownicy wobec pracodawcy...
    Date: Mon, 07 Mar 2005 19:28:48 +0100

    Re to: Józek [Mon, 7 Mar 2005 08:13:19 +0100]:

    > Tak, masz racje własne wrzucono wszystkich na głęboką
    > wodę i rekiny buszują bo to własnie w ten sposób można
    > bez problemu w zgodzie z prawem przejąc majątek za
    > przysłowiową złotówkę[nie wnikają ile on jest wart}.

    Czekaj no, a jak Ty wlasciwie sobie wyobrazasz ze nalezalo
    to zrobic?... Bo chyba czegos nie rozumiem. Masz pretensje,
    ze doroslych ludzi traktuje sie jak doroslych ludzi a nie
    daje im oslonki i pieniazki zeby im dobrze bylo?

    > a to ze sie wielu utopi to kogo to interesuje.

    Zasadniczo powinno to interesowac ich... A kogo jeszcze?

    > Zapomniano o kodeksie pracy i związkach zawodowych.

    I szczescie cale, bo wlasnie przez takie wynalazki typu
    przesadzona ochrona kobiet w ciazy, potem pracownicy maja
    jakies dziwne pretensje ze zatrudnia sie ich na umowy na
    czas okreslony. A nie po to robisz przeciez firme, zeby
    dac sie cyckac cwaniakom wykorzystujacym przywileje.

    > Nie, nie wszyscy muszą być ambitni i geniuszami

    Tego przeciez nigdzie nie pisze. Ale nawet malarz pokojowy
    czy hydraulik albo jest dobry, albo partoli robote. Jak ta
    robote partoli, to niech nie narzeka ze pokrzywdzony jest.

    > i rolą państwa jest aby umieć wykorzystać potencjał
    > jaki posiada naród.

    A to juz pare pieter wyzej, ja i polityka to tego... ;P

    Kira

    --
    /O)\ Przygarnij 2-letnia sunke z Warszawy...!
    \(O/ Szczegoly na www.cyber-girl.net (PopUp)