eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicy.comRe: pracownicy.com
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " leszek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pracownicy.com
    Date: Sat, 9 Sep 2006 07:08:30 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 36
    Message-ID: <edtp9d$25k$1@inews.gazeta.pl>
    References: <edto13$pu0$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dpm245.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1157785710 2228 172.20.26.237 (9 Sep 2006 07:08:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Sep 2006 07:08:30 +0000 (UTC)
    X-User: sb.leszek
    X-Forwarded-For: 172.20.6.162
    X-Remote-IP: dpm245.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:190399
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomek <d...@n...pl> napisał(a):

    > Witka,
    >
    > Tak sie rano obudzilem z mysla utworzenia serwisu takiego jak pracownicy.com
    > .. Na pewno go pamietacie. Dla mnie byl on co najmniej b. ciekawy :-D i wielu
    > z nas za nim teskni ;-)
    >
    > Jak myslicie, co w nim powinno by byc, jakie zasady vote-owania na firmy
    > powinny obowiazywac aby informacje w nim zawarte byly obiektywne i nie
    > opluwaly (niemal wylacznie) danych firm. Podkreslam "bez nadmiernego
    > opluwania" ;)
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Tomek
    >


    Obawiam sie, że jest to raczej niemożliwe. Takie wpisy powinny być a)
    prawdziwe, b) reprezentujące jakiś obiektywny obraz sytuacji w firmie.

    Jeśli chodzi a), to stosujące kryterium "odrzucamy oceny skrajne" nie
    osiągniesz żadnego celu i nic z tego nie wynika, analogicznie możesz
    zastosować kryterium "odrzucamy wpisy nieparzyste" czy "odrzucamy wpisy
    zawierające tekst "ala ma kota"". Jeśli chodzi o b) to po pierwsze musisz mieć
    pewne a), a po drugie musiałbyś mieć przekrój ocen pochodzący od jakiegoś
    sensownego zbioru osób i na podstawie tego zbioru zbudować jakiś sensowny i
    obiektywny obraz firmy.

    Tego celu żadną miarą nie osiągniesz biernie czekając na wpisy osób, które
    chcą się wpisac i stosując jakieś wyssane z palca kryteria "obiektywności".


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1