PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca za granica › Re: praca za granica
    From: eReS <s...@n...address.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca za granica
    Date: Wed, 21 Aug 2002 13:33:00 GMT

    (...)
    > wyjasnie ci nieco, moze glowa przestanie cie bolec:
    > studiuje zaocznie, pracuje od zdania matury w branzy IT,
    > obecnie mieszkam i pracuje w warszawie, (to jest moja 7 praca)
    > mam ponad 3-letnie doswiadczenie zawodowe,
    (...)

    Czyli wypada jakies 5 miesiecy w jednej robocie - gratulacje!
    I Ty chcialbys sie zatrudnic "na stale" w Niemczech powiadasz?

    Poza tym "product manager" - masz szczescie, jestes jednym z tych ktorzy
    maja mniej niz 25 lat, maja duze doswiadczenie zawodowe i juz sa
    managerami - takich ofert w prasie jest od cholery.
    --
    ** eReS **