eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w capgeminiRe: praca w capgemini
  • Data: 2006-05-30 16:31:59
    Temat: Re: praca w capgemini
    Od: AKWinner <ewa@_bez_winner.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    rumianeczek napisał(a):
    > Witam,
    > chciałbym się dowiedzieć jak wygląda praca na stanowisku Asystenta ds.
    > wsparcia technicznego/ Customer Service Advisor w Capgemini? co oznacza
    > system zmianowy 24/7 i jak wygląda rozmowa z menedżerem w procesie
    > rekrutacji?
    >
    > z góry dziekuje za odpowiedzi
    > pozdrawiam
    >
    > Radek
    >
    >
    O ile się orientuję, będziesz telefonicznie, zwykle w języku obcym
    udzielał informacji/usuwał/naprawiał błędy oprogramowania/użytkownika.
    24/7 to dlatego, że ta firma obsługuje klientów zagranicznych, z różnych
    stref czasowych.
    Wielu moich znajomych tam pracuje i są bardzo zadowoleni, chociaż ja
    sama nie wiem z czego ;) Poza tym przechodzą swoiste pranie mózgu i
    trudno się z nimi rozmawia.

    Pozdrawiam

    Ewa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1