eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w capgemini
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2006-05-30 15:09:18
    Temat: praca w capgemini
    Od: "rumianeczek" <rumianeczekUSUŃ@interia.pl>

    Witam,
    chciałbym się dowiedzieć jak wygląda praca na stanowisku Asystenta ds.
    wsparcia technicznego/ Customer Service Advisor w Capgemini? co oznacza
    system zmianowy 24/7 i jak wygląda rozmowa z menedżerem w procesie
    rekrutacji?

    z góry dziekuje za odpowiedzi
    pozdrawiam

    Radek



  • 2. Data: 2006-05-30 15:20:43
    Temat: Re: praca w capgemini
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    rumianeczek napisał(a):
    > Witam,
    > chciałbym się dowiedzieć jak wygląda praca na stanowisku Asystenta ds.
    > wsparcia technicznego/ Customer Service Advisor w Capgemini? co oznacza
    > system zmianowy 24/7 i jak wygląda rozmowa z menedżerem w procesie
    > rekrutacji?

    ogolnie rzecz biorac - wypluja za max 3 lata wymietego jak szmata ... ;>

    pzdr
    robbi


  • 3. Data: 2006-05-30 16:31:59
    Temat: Re: praca w capgemini
    Od: AKWinner <ewa@_bez_winner.pl>

    rumianeczek napisał(a):
    > Witam,
    > chciałbym się dowiedzieć jak wygląda praca na stanowisku Asystenta ds.
    > wsparcia technicznego/ Customer Service Advisor w Capgemini? co oznacza
    > system zmianowy 24/7 i jak wygląda rozmowa z menedżerem w procesie
    > rekrutacji?
    >
    > z góry dziekuje za odpowiedzi
    > pozdrawiam
    >
    > Radek
    >
    >
    O ile się orientuję, będziesz telefonicznie, zwykle w języku obcym
    udzielał informacji/usuwał/naprawiał błędy oprogramowania/użytkownika.
    24/7 to dlatego, że ta firma obsługuje klientów zagranicznych, z różnych
    stref czasowych.
    Wielu moich znajomych tam pracuje i są bardzo zadowoleni, chociaż ja
    sama nie wiem z czego ;) Poza tym przechodzą swoiste pranie mózgu i
    trudno się z nimi rozmawia.

    Pozdrawiam

    Ewa

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1