-
1. Data: 2006-05-30 15:09:18
Temat: praca w capgemini
Od: "rumianeczek" <rumianeczekUSUŃ@interia.pl>
Witam,
chciałbym się dowiedzieć jak wygląda praca na stanowisku Asystenta ds.
wsparcia technicznego/ Customer Service Advisor w Capgemini? co oznacza
system zmianowy 24/7 i jak wygląda rozmowa z menedżerem w procesie
rekrutacji?
z góry dziekuje za odpowiedzi
pozdrawiam
Radek
-
2. Data: 2006-05-30 15:20:43
Temat: Re: praca w capgemini
Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>
rumianeczek napisał(a):
> Witam,
> chciałbym się dowiedzieć jak wygląda praca na stanowisku Asystenta ds.
> wsparcia technicznego/ Customer Service Advisor w Capgemini? co oznacza
> system zmianowy 24/7 i jak wygląda rozmowa z menedżerem w procesie
> rekrutacji?
ogolnie rzecz biorac - wypluja za max 3 lata wymietego jak szmata ... ;>
pzdr
robbi
-
3. Data: 2006-05-30 16:31:59
Temat: Re: praca w capgemini
Od: AKWinner <ewa@_bez_winner.pl>
rumianeczek napisał(a):
> Witam,
> chciałbym się dowiedzieć jak wygląda praca na stanowisku Asystenta ds.
> wsparcia technicznego/ Customer Service Advisor w Capgemini? co oznacza
> system zmianowy 24/7 i jak wygląda rozmowa z menedżerem w procesie
> rekrutacji?
>
> z góry dziekuje za odpowiedzi
> pozdrawiam
>
> Radek
>
>
O ile się orientuję, będziesz telefonicznie, zwykle w języku obcym
udzielał informacji/usuwał/naprawiał błędy oprogramowania/użytkownika.
24/7 to dlatego, że ta firma obsługuje klientów zagranicznych, z różnych
stref czasowych.
Wielu moich znajomych tam pracuje i są bardzo zadowoleni, chociaż ja
sama nie wiem z czego ;) Poza tym przechodzą swoiste pranie mózgu i
trudno się z nimi rozmawia.
Pozdrawiam
Ewa