PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w Skandynawii-czy warto? › Re: praca w Skandynawii-czy warto?
    From: "Tomasz Sapalski" <t...@B...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w Skandynawii-czy warto?
    Date: Fri, 4 Jul 2003 10:52:56 +0200

    > Jak można wyjść na zbieraniu runa leśnego w Skandynawii?
    Wydaje mi się, że w Szwecji można zbierać runo leśne bez żadnych pozwoleń.
    Wystarczy tam pojechać, zbierać i sprzedawać, a firmy, które coś takiego
    organizują, tak naprawdę niczego nie załatwiają, po prostu zbierają od ludzi
    kasę, kupują im bilety, a resztę biorą sobie.
    Poza tym firmy wysyłają ludzi na południe, a największe lasy są na północy.
    Tak więc jedź na północ, zbieraj i sprzedawaj, a firmy sobie daruj.
    A jak się na tym wychodzi finansowo, nie wiem.

    >Czy firma Voyager z
    > Łodzi może okazać się trefna?
    co do konkretnej firmy, to się nie wypowiadam, bo nie znam.

    pozdrowienia,
    saper