PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w Skandynawii-czy warto? › Re: praca w Skandynawii-czy warto?
  • Data: 2003-07-04 13:06:26
    Temat: Re: praca w Skandynawii-czy warto?
    Od: "krzychu" <nurekp NO SPAM@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak więc jedź na północ, zbieraj i sprzedawaj, a firmy sobie daruj.
    > A jak się na tym wychodzi finansowo, nie wiem.

    witam,wychodzi sie niezle mimo ze preaca dosc ciezka,ale calkiem
    przyjemna-chodzisz po lesie ze zbieraczka i zmiatasz borowki;)bylem w
    ubieglym roku-pierwszy raz i przez miesiac na czysto zarobilem ponad
    2tys.pln,a przy okazji spedzilem mile wakacje,poznalem sporo osob i
    zwiedzilem kawal Szwecji.
    Jednym slowem-warto,ale trzeba chciec zbierac,miec motywacje i
    samozaparcie,wstawac kolo 6 rano i zbierac z przerwami do 16,tak mniej
    wiecej,dniowka to kolo 200zl,ale byli ludzie co zarabiali po 500 dziennie
    jak rowniez tacy co nic nie zarabiali bo im sie nie chcialo zbierac,

    pozdro
    krzychu