PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w KFC › Re: praca w KFC
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w KFC
    Date: Fri, 06 Jan 2006 00:25:33 +0100

    On Thu, 5 Jan 2006 22:57:02 +0100, "Jotte" wrote:

    >IMO takie postawy mogą mieć rozmaitą etiologię:
    >1 - autor sam jest mopmenem, jest mu z tym źle, więc usiłuje przed sobą i
    >otoczeniem udawać, że jest to normalne i OK (tzw. "słodka cytryna")

    Co jest nienormalnego w myciu podłóg?

    >2 - autor boi się, że może kiedyś przyjdzie mu zostać sedescleanerem i na
    >wszelki wypadek przedstawia to jako rzecz normalną, wręcz pożądaną.

    Co jest nienormalnego w czyszczeniu kibli?

    >3 - autor był wcpickerem, teraz już nie jest, ale tak mu to dopiekło i tak
    >to pamięta, że cieszy się na myśl, iż inni też będą tak mieli (jest w pewnym
    >sensie odpowiednikiem fali w wojsku czy grypsery w więzieniach). Nienawidzi
    >i obsesyjnie atakuje tych, którzy potrafią zrobić to, co jego przerosło -
    >nie zgodzić się na taki los.

    Co jest nienormalnego w losie sprzątacza
    (mopmena/sedescleanera/wcpickera)?

    >4 - autorowi na rękę jest istnienie takich poglądów u innych (np. tzw.
    >pracodawca)

    Co jest złego w pracodawcach zatrudniających sprzątaczy kibli?

    >5 - autor jest zakompleksiony, ma podświadomie niską samoocenę. Wścieka go,
    >że inni nie. ;)
    >
    >Możliwe są także przyczyny kombinowane ;)

    Niska samoocena z powodu pracy jako sprzątacz?

    Naprawdę nie rozumiem skąd ta pogarda do ludzi, którzy pracują jako
    sprzątacze (nawet jeśli zajmują się sprzątaniem toalet). Abstrahuję
    już od gloryfikacji tego zawodu przez przedmówców (też się nie
    zgadzam, że trzeba zaczynać karierę od sprzątacza), ale upadlanie
    ludzi ze względu na rodzaj wykonywanej przez nich pracy uważam za
    niestosowne, szczególnie że czyni to osoba kreująca się na wybawcę
    wdów i sierot. Ten uraz do sprzątaczy objawia się też w jakiś inny
    sposób? Np. taki gównożerca może zostać członkiem związku zawodowego
    do którego Ty też należysz? Jeśli ma kłopoty w pracy to udzielisz mu
    porady? A chociaż rękę mu podasz na powitanie?
    Widziałem już dziwne (dla mnie) powody gardzenia ludźmi - płeć,
    religia (świadkowie Jehowy), narodowość (Żydzi), kolor skóry (zbyt
    ciemny), niepełnosprawność (wady wymowy), wygląd (otyłość, tiki mięśni
    twarzy), ale wyśmiewanie kogoś z powodu jego pracy uważam za jeden z
    najgłupszych. No ale nie wiem czy jako były kiblosprzątacz jestem
    godzien mordę otworzyć w tym wątku.
    A tak w ogóle to kto u Ciebie w domu sprząta toaletę?

    --
    pozdrawiam
    Bremse