PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w KFCRe: praca w KFC
    From: "max-graf" <m...@f...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w KFC
    Date: Thu, 5 Jan 2006 08:14:34 +0100

    Użytkownik "termIT" <m...@t...it> napisał w wiadomości
    news:dphi3f$in1$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Pietrek" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jesteś po prostu durniem

    Tak na zakonczenie, to wiesz co mi sie wydaje, skonczyles jakas szkole, byc
    moze studia (w co watpie, Twoj jezyk na to nie wskazuje) i pelen optymizmu
    ruszyles za praca z nadzieja ze przy pierwszej rozmowie dostaniesz etat i
    wysokie wynagrodzenie za Twoja wiedze niepoparta doswiadczeniem, tylko nie
    wziales pod uwage tego ze na jedno miejsce pracy jest kilkudziesieciu
    chetnych wlacznie z konserwatorami powierzchni poziomych (ale to nie praca
    dla Ciebie, masz wieksze ambicje przeciez) Jezdzac na rozmowy obiecywali Ci
    ze zadzwonia, dadza znac itd. robili Ci nadzieje i tak mijal czas a wraz z
    nim roslo Twoje zniecierpliwienie, zniechecenie
    wzrastala nienawisc do homosapiens a desperacja siegnela szczytu.
    Nie wypalily marzenia o cieplej posadce biurowej na stanowisku np. doradcy
    finansowego [nie wiem skad mi sie to wzielo :)] wiec zaczales lapac wszystko
    zeby miec za co zyc [wszystko, oprocz wiadomo jakiego zawodu :)] bo w
    lodoweczce zaczelo robic sie coraz wiecej wolnego miejsca. Z taka desperacja
    i ambicjami mozesz daleko zajsc, ale niestety nie u nas w kraju, u nas
    czesto liczy sie protekcja a nie umiejetnosci. Powiem Ci na koniec, ze ja
    dochodzilem do tego co mam teraz bardzo dlugo pracujac na roznych
    stanowiskach i nie zalamywalem sie tylko dlatego bo wiedzialem ze musze
    postawic na swoim. NO I POSTAWILEM.
    Troszke pokory i poszanowania dla pracy.
    Pozdrawiam.
    Marcin.

    P.S. I to nie jest moj madry wywod, to jest samo zycie