PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w Chorwacji - pytanie? › Re: praca w Chorwacji - pytanie?
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w Chorwacji - pytanie?
    Date: Sat, 18 Oct 2003 20:25:18 +0200
    Sender: c...@f...onet.pl@al235.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Przemek" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:bmruck$qj3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    <cut>
    > Potrafisz jakos to udowodnic? Gdyby tak bylo to chorwaci pracowaliby u nas
    > "na czarno " a jakos zadnego jeszcze nie spotkalem.

    Moze nie maja naszej mentalnosci?
    A moze im sie nie oplaca? Moze nie jest 'az tak' biednie? Zauwaz, ze u nas
    na czrno nie pracuja tez np Czesi, a powiedz, oplacaloby sie jechac tam
    zarabiac korony? Ja nie twierdze, ze oni glodem przymieraja, po prostu
    twierdze, ze mamy nieco wyzsza stope zyciowa (pomijam oczywiste problemy
    ktore drecza nasz kraj, np bezrobocie) - a mowie to na podstawie opowiadan
    moich znajomych, ktorzy w tym roku sie tam urlopowali - akurat sporo osob
    mialo te przyjemnosc. Za bogato to tam nie jest.
    pozdr
    /p