PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w Chorwacji - pytanie? › Re: praca w Chorwacji - pytanie?
  • Data: 2003-10-20 14:30:48
    Temat: Re: praca w Chorwacji - pytanie?
    Od: " wkr" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może mu się kraj podoba... Nie wszędzie tylko kasa rządzi. Tam ludzie są
    > biedniejsi, ale chyba bardziej szczęśliwi (jeszcze).

    No mniej wiecej o to chodzi.
    CHce sie zorientowac, czy mozna tam spokojnie zarobic na utrzymanie TAM.
    Tutaj pracuje za 1200 /m-c. O wlasnym mieszkaniu to moge tylko pomarzyc. Wiec
    jak mam zarabiac tylko na biezace wydatki + male przyjemnosci, to wole miec
    za oknem widok na czysty Adriatyk, miec rzut beretem do Wloch (powiedzmy na
    narty) itd. A nie ogladac szary przez wiekszosc roku Gdansk i kapac sie w
    brudnym Baltyku...
    Wiec jeszcze raz prosze o info o cenach i zarobkach w Chorwacji, o ile ktos
    posiada aktualne i w miare wiarygodne dane...
    Dziekuje i jeszcze raz pozdrawiam.