PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w AngliiRe: praca w Anglii
  • Data: 2005-06-04 08:24:26
    Temat: Re: praca w Anglii
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <d7njkr$302$1@news.onet.pl>, Paweł Wyżkiewicz <w...@o...pl>
    wrote:

    > Witam, mam pytanie i prosze o w miarę rozsądną odpowiedź. Może Wy mi
    > choć trochę pomożecie... mam na myśli pracę związaną z grafiką
    > komputerową.
    > Mianowicie, znam doskonale Photoshopa (6 letni staż) i Corela.

    Z tym Corelem to raczej sie nie przynawaj...

    >Potrafię
    > też zbudować ciakawy layout serwisu internetowego (photoshop+flash /
    > flash). Noszę się z zamiarem wyjazdu zarobkowego do Anglii, oczywiście
    > pracę chciałbym podjąć w branży dtp (grafika). Zarobki w designie są tam
    > ponoć 3-4 krotnie większe niż w Polsce, tak więc gra jest warta
    > świeczki.

    Ale i koszty utrzymania znacznie wyzsze. Musisz liczyc sie z tym, ze jak
    zarabiasz ponizej 18.000-20.000 funtow rocznie, to raczej nic nie
    odlozysz.

    A co do branzy - moj znajomy grafik z doswiadczeniem juz od pol roku
    siedzi i stara sie zaczepic w jakiejs agencji - i na razie nic.

    TA