PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca.oferowana - chyba lekka przesada › Re: praca.oferowana - chyba lekka przesada
    From: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca.oferowana - chyba lekka przesada
    Date: 21 Apr 2004 09:27:07 GMT

    Tomasz Brzeziński wrote:
    > A z ciekawości, czy puściłbyś ogłoszenie, w którym ktoś chce zatrudnić
    > dealera kradzionych radioodbiorników samochodowych? Bo chyba sytuacja
    > podobna...

    Gdyby było zgodne z FAQ puściłbym. Moderator nie jest od moralnej oceny
    treści ogłoszenia, ani od oceny prawnej. Prywatnie to mogę napisać, że
    sporo ogłoszeń, które trafiają na grupę wydaje mi się podejrzanych. To
    nie jest powód by ich nie puszczać, jeśli są zgodne z zasadami. Zaś jeśli
    zasady są złe, bądź niekompletne to od tego jest ta grupa, żeby zwrócić
    na to uwagę. Tylko nie wiem kto zająłby się sprawdzaniem ogłoszeń pod
    względem prawnym, jeśli wprowadzimy do FAQ zapis o tym, że oferta
    na ppo musi być zgodna z prawem.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1