PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca naukowa + w biznesie?Re: praca naukowa + w biznesie?
  • Data: 2005-12-14 23:22:18
    Temat: Re: praca naukowa + w biznesie?
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie piszesz nic o kierunku w jakim chcesz pracować. sprzataczka, pomoc
    biurowa, informatyka, księgowość, produkcja?
    W informatyce masz możliwość pracy jako programista, tę pracę można
    wykonywać i stacjonarnie i zdalnie. Sprzątać czy pomagać zdalnie raczej nie
    możesz, ale na nie pełny etat na pewno. Jakiś czas pracowałem na tzw.
    infolinii, i tam była kupa osób studiujących itp.
    życzę ci powodzenia, ale dopóki nie określisz się co konkretnie chcesz robić
    to będzie ci trudno znaleźć odpowiednie rozwiązanie

    i trochę nie na temat, ale..
    Zdarzyło mi się brać udział w pierwszym etapie rekrutacji i jedną z osób
    był, już nie pamiętam czy już z dyplomem czy w trakcie zdobywania pewien
    doktorek, jedno co mnie wtedy uderzyło - to zupełne oderwanie od
    rzeczywistości. Główny rekruter odrzucił jego kandydaturę nie ze względu na
    wiedzę, tylko ze względu na sposób zachowania.
    poczytaj trochę tę grupę, to znajdziesz kilka (lepszych czy gorszych)
    wskazówek jakie zachowania odstraszają. Podstawową wadą u osób
    "naukowych" (i nie wazne na jakim poziomie) przy przyjściu do firmy jest
    postawa "pozjadałem wszystkie rozumy, na świadectwie piątki od góry do dołu
    to nikt mi nie ma prawa podskoczyć". i jest to błąd, bo w teorii może i tak
    jest, ale w pracy liczy się przede wszystkim praktyka
    tak że przemyśl to jak będziesz szedł na rozmowę
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---