PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na wysokościach a badania lekarskieRe: praca na wysokościach a badania lekarskie
  • Data: 2008-06-18 11:49:37
    Temat: Re: praca na wysokościach a badania lekarskie
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...lina> napisał w wiadomości
    news:g3aior$ovb$2@news.wp.pl...

    > czy z tymi badaniami to może jest tak jak z badaniami na prawko, że
    > ani badań, ani lekarza na oczy nie widziałem, a badania przeszedłem
    > i je opłaciłem?

    ZTCW nie tak hop-siup. Badana jest zdolność zachowania równowagi i inne różne
    dziwne rzeczy. Niektóre choroby z definicji wykluczają możliwość przejścia
    badań. W każdym razie nie jest to tak popularne jak badania na prawko a i
    ryzyko wypadku dużo większe dlatego dość często się zdarza, że pacjent badań
    nie przechodzi. A jeśli z jakichś powodów nie chce ich przejść, to nie
    przejdzie :)

    e.