PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na wysokościach a badania lekarskieRe: praca na wysokościach a badania lekarskie
  • Data: 2008-06-18 22:37:17
    Temat: Re: praca na wysokościach a badania lekarskie
    Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gargamel wrote:

    > ostatnio miałem przejść badania okresowe do pracy na wysokościach, potem
    > okazało się że nie są konieczne, ale zastanowiło mnie to trochę, bo badania
    > te były dość drogie, no i niby na czym miały by polegać te badania?
    > na odporności delikwenta na upadek z 5ciu, czy 10ciu metrów?

    na staniu na jednej nodze przed laryngologiem

    > tak mnie to trapi że zaraz poszedł bym do przychodni i sobie te badania
    > wykonał, tylko szkoda mi tych paru stówek:O(

    jezeli w Twoim przypadku sa wymagane przez prawo to nie powinienes
    za nie placic z wlasnej kieszeni

    > czy z tymi badaniami to może jest tak jak z badaniami na prawko, że ani
    > badań, ani lekarza na oczy nie widziałem, a badania przeszedłem i je
    > opłaciłem?

    papier jest dla pracodawcy, a wiedza o ewentualnych przeciwwskazaniach
    powinna lezec w interesie kazdego rozsadnego pracownika

    tu znajdziesz wyczerpujace informacje o pracy na wysokosciach
    http://www.ciop.pl/11348.html

    a tu masz gotowy link do wymagan odnosnie badan okresowych
    http://www.ciop.pl/5543.html