PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca na 2 etatach- czy można? › Re: praca na 2 etatach- czy można?
  • Data: 2007-08-19 19:29:21
    Temat: Re: praca na 2 etatach- czy można?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:faa4kn$dqi$1@srv.cyf-kr.edu.pl Waldek M.
    <w...@l...localdomain> pisze:

    > Jasne. Mi chodziło po prostu - dla uproszczenia - dość typową sytuację,
    > zgodnie z
    > Art129, § 1. Czas pracy nie może przekraczać 8 godzin na dobę i
    > przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w
    > przyjętym okresie rozliczeniowym nieprzekraczającym 4 miesięcy, z
    > zastrzeżeniem § 2 oraz art. 135-138, 143 i 144.
    > Dowolne "inne" 8 jednoczesnych, pełnych etatów też bym przyjął.
    KP reguluje stosunki pracy pomiędzy pracodawcą a pracownikiem (a w pewnych
    kwestiach -pracownikami). Nie zajmuje się kwestiami pracownik-pracodawcy. To
    znaczy, że obowiązuje tak samo dla każdego stosunku pracy, ale ich nie
    łączy.
    Połączy je znakomicie Urząd Skarbowy. ;))
    W artykule stoi wyraźnie: "nie może przekraczać...". minimalnej liczby czasu
    nie ma. Możesz mieć i 10 etatów po 1h dziennie.

    > Gienek niestety jednak uciekł od odpowiedzi.
    To mnie nie dziwi.
    Lepiej byłoby wszakże, aby uciekał od _wypowiedzi_ ...

    --
    Jotte