PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca 'jak firma' zamiast na umowę o prac › Re: praca 'jak firma' zamiast na umowę o prac
    From: "Zbigniew K" <z...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca 'jak firma' zamiast na umowę o prac
    Date: Wed, 17 Mar 2004 23:24:35 +0100

    Użytkownik "olo" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c373tv$mq7$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > witajcie,
    >
    > zastanawiam się nad zmianą pracy.
    >
    > nowy pracodawca sugeruje pracę 'jako firma' zamiast umowy o prace na czas
    > nieokreslony. mój pomysł to:
    > - zakładam działalność,
    > - podpisuję umowę o współpracy na czas nieokreslony,
    > - umawiam się na wynagrodzenie 5000brutto miesięcznie i rozumię że na te
    > pieniądze wystawiam faktury mojemu pracodawcy.
    > - w umowie zastrzega sobie 26 dni wolneogo w ciagu roku (jak urlop w
    umowie
    > o pracę)

> [...]
    rownoznaczne, ze sobie gorzej. Dopuki nie bedziesz mial wypadku albo
    powaznie nie zachorujesz byc moze bedziesz zadowolony! Ewentualnie co
    zrobisz jak firma ci nie zaplaci za fakture? W sadzie gospodarczym ja
    zaskarzysz, czy wezmiesz firme sciagajaca dlugi?
    W sumie wiecej jest przeciw niz za. Ale jak nie masz innej mozliwosci to nie
    ma o czym gdybac!