PracaGrupypl.praca.dyskusjepoziom wiedzy studentow › Re: poziom wiedzy studentow
    From: <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: poziom wiedzy studentow
    Date: Sun, 2 Aug 2009 17:37:27 +0200

    > Ty to tak na poważnie, czy coś cię zdenerwowało i ostro przejaskrawiasz?
    > Bo to jest normalnie niemożliwe przecież...

    niestety nie przejaskrawiam ... stad post tu
    tak zwana kropla.... no moze 3 krople
    pierwsza - przemieszczenie routera mającego 16 portow /wypiecie,
    przeniesienie do pomieszczenia obok i wpiecie spowrotem/ czas 1 dzień ilość
    błędnie włączonych kabli 6 /tak szesc/ i nie pomoglo nalepianie karteczek na
    kable
    sprawdziliscie czy wszystko ok - tak wszystko sprawdzone i dziala /no
    przeciez zapalil sie link wiec dziala/
    druga - dzial xx jaki ma vlan i adresacje... sprawdze...ma vlan xxx i
    xx.xx.xx.xx/xx juz widze ze cos nie tak ale ok tu jest nowy router dla nich
    wpisca adres na wan adresy lokalne maja byc 192.168.4.xxx do yyy [na
    scianie jest rozpiska wszystkich portow i adresacji ale co za roznica czy
    dzial nazywa sie ksiegowosc czy kasa] po 3 /tak trzech/ dniach /na moje
    pytanie czy dobrze dziala/ informacja ze po sprawdzeniu wyglada ze nowy
    router nie komunikuje /stary dziala/ w glownym routerem......
    no i 3
    voip w oddziale - fax w bramce nie dziala - wszystkie konfiguracje poprawne,
    wszystkie protokoly sprawdzone - mowa jest faxu niet - no jak ma byc przy
    ustawionym kodeku GSM nad tym siedzieli okolo 10 dni wertujac dokumentacje i
    nic nie wymyslili /wiem wiem google umarlo/

    tak narzekam bo w tym tygodniu robie trzesienie ziemi i wyleci kilka osob /a
    mna trzesie na mysl o rozmowach z kandydatami na podobnym poziomie/