PracaGrupypl.praca.dyskusjepoziom wiedzy studentowRe: poziom wiedzy studentow
  • Data: 2009-08-02 17:13:39
    Temat: Re: poziom wiedzy studentow
    Od: PrzemKo <p...@t...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak narzekam bo w tym tygodniu robie trzesienie ziemi i wyleci kilka
    > osob /a mna trzesie na mysl o rozmowach z kandydatami na podobnym poziomie/

    Sugeruję poszukiwania ludzi z kierunku elektronika/informatyka (kiedyś w
    mojej okolicy wystarczyło sprawdzić, czy chodzili do technikum przy
    Elwro). Co prawda uczy się ich przestarzałych rzeczy, jak C, budowa
    sumatora, układy przerwań i tony teorii "elektrycznej" (zamiast J2ME),
    ale jeśli wiedzą coś o bebechach jednego sprzętu, to łatwo nauczą się o
    bebechach innego sprzętu.

    I co ciekawe, zwykle są lepszymi programistami od kolegów z czystej
    informatyki.

    -pozdr.
    -p