PracaGrupypl.praca.dyskusjepoziom wiedzy studentow › Re: poziom wiedzy studentow
    From: Jurij Atarov <a...@c...gov>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: poziom wiedzy studentow
    Date: Sun, 02 Aug 2009 16:02:45 +0200

    Chrispl27 pisze:
    > Primo: WYPOSAŻENIE UCZELNI (brak, sprzed wieków)
    > Secundo: Kwalifikacje profesorków (co pracują na 5-ciu etatach plus
    > fuchy, zwłaszcza informatycy)
    > Tercio: Zatrudniasz, masz wpływ ... to pożal się panom profesorkom czy
    > to nie wstyd że sprzętu za 100 tys. na uczelni nie mają ? Dlaczego
    > laborki ubogie ...
    >
    > "Pie...cie Hipolicie" ... takie wasze gadanie 'starych przyd..ów' na
    > posadach.

    Ja tam wyczuwam ironie u Maćka.
    Co do Twoich uwag - jestem studentem elektroniki. Moim zdaniem nie
    chodzi o czas kadry, czy wyposażenie, które owszem, mogłoby być lepsze,
    ale nie to jest najistotniejsze. Problemem jest program. Nieaktualny,
    poświęcający dużo czasu na rzeczy przestarzałe, średnio ważne. Trzeba
    samemu uzupełniać widzę w odpowiednich kierunkach, ale nie jest to
    łatwe. Nawet, gdy uczelnia wspiera takie działania, to jednak pozostaje
    problem czasu. Czasu, który marnuje się na takie duperele jak np.
    probabilistyka czy teoria pola, które to w praktyce rzadko są stosowane,
    w wąskich branżach.
    (Młodszy rocznik leci już programem dwustopniowym, według relacji
    spadochronów - bardziej konkretnym).

    Pozdrawiam!