PracaGrupypl.praca.dyskusjepoziom wiedzy studentow › Re: poziom wiedzy studentow
  • Data: 2009-08-02 12:58:02
    Temat: Re: poziom wiedzy studentow
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do tego co napisał sieciowy groszek to rzeczywiście tak to jest w
    > tym kraju, że musi mieć studia i pięć lat doświadczenia
    > a często niewiele za tym idzie. Ogólnie uważam, że niejeden po
    > technikum wie więcej niż inni po studiach.

    Tak sobie czytam ten wątek i w pale się nie mieści to, co opowiadacie.

    Poważnie, aż mnie ciarki przechodzą, jak sobie pomyślę, że mógłbym na
    kogoś takiego trafić.

    W tym momencie zacząłem się też zastanawiać, jak to jest, że ja
    pracowałem ze studentami w wielu firmach, a jednak w żadnej nie miałem
    takich przejść, jak Wy...

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com