PracaGrupypl.praca.dyskusje,,poważany'' zawód › Re: ,,poważany'' zawód
    From: woo-cash <w...@W...konto.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ,,poważany'' zawód
    Date: Sun, 29 Feb 2004 17:38:01 +0100

    Izza <i...@p...onet.pl> był(a) tak miła/y i napisał(a) w wiadomości
    <c1ks2a$31h3$1@mamut.aster.pl> datowanej czw 26. lutego 2004 14:24:

    > Zaczynam się powoli stresować. Od pół roku siedzę w domu. Na początku nie
    > szukałam pracy, potem zaczęłam.

    Zachowałaś się całkiem "normalnie". Wszyscy chyba tak robią. ;-)

    > Problem w tym, że co chwilkę słysze od
    > lubego, ze ten zawod to nie to, ze sekretarka to nie to, ze nie warto tego
    > wpisywac do cv, ze nauczyciel, to zawod ktorego sie nie powaza, a co
    > wiecej lepiej tego nie umieszczac w cv, bo wtedy nikt w normalnej firmie
    > nie zatrudni:P

    Absolutnie się nie zgadzam! Będąć poza rynkiem pracy zawsze masz mniejsze
    szanse na znalezienie "poważnej" pracy. Moim zdaniem powinnaś się zahaczyć
    w pracy, która może zaspokoić Twoje zainteresowania.

    Do CV należy wpisywać każde doświadczenie, które jest tego warte. Uważam, że
    praca nauczyciela jest jak najbardziej tego warta. Podobnie praca
    sekretarki, szczególnie jeśli dzięki niej udowodnisz znajomość języka
    obcego czy umiejętności dobrej organizacji pracy.

    Moim zdaniem nie powinnaś się przejmować opinią lubego, który (z przyczyn
    dla mnie niejasnych) stara się zniechęcić Cię do pracy zawodowej w
    dziedzinach, które Cię interesują (do których wykonywania masz
    umiejętności/predyspozycje). W moim odczuciu to jednak bardziej jego
    problem, niż Twój. A Ty? Do roboty! ;-))

    Pozdrawiam,
    [również szukający pracy]
    Woo.

    --
    = Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash = "Prawda jest jak dupa.
    = = Każdy ma swoją."