PracaGrupypl.praca.dyskusje,,poważany'' zawódRe: ,,poważany'' zawód
  • Data: 2004-02-27 16:40:53
    Temat: Re: ,,poważany'' zawód
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się to Thu, 26 Feb 2004 14:24:25 +0100, gdy Izza
    <i...@p...onet.pl> napisał:

    >Zaczynam się powoli stresować. Od pół roku siedzę w domu. Na początku nie
    >szukałam pracy, potem zaczęłam. Problem w tym, że co chwilkę słysze od
    >lubego, ze ten zawod to nie to, ze sekretarka to nie to, ze nie warto tego
    >wpisywac do cv, ze nauczyciel, to zawod ktorego sie nie powaza, a co wiecej
    >lepiej tego nie umieszczac w cv, bo wtedy nikt w normalnej firmie nie
    >zatrudni:P

    A luby ma jakieś doświadczenie w rekrutacji i selekcji? :)

    >jak to jest? czy mam juz popadac w depresje, bo nie chca zatrudnic
    >czlowieka, ktory robi dokumentacje, ktory moze byc nauczyciele, bo ma
    >bardzo dobry kontakt z dzieciakami, albo sekretarka, bo potrafi swietnie
    >wszystko zorganizowac?

    Nie masz powodów aby w CV wstydzić się pracy jako nauczyciel. W końcu
    poza chodzi tu o umiejętność przekazywania wiedzy, występowania przed
    innymi, zdolności komunikacyjne, opanowanie stresu :) itd.

    Inna sprawa, jak bycie nauczycielem wpasujesz w swój profil zawodowy,
    który pracodawca widzi z CV. Pracodawcy szukają w historii zawodowej
    potwierdzenia pewnych umiejętności. Jeśli np. szukasz pracy w dziale PR,
    to w LM możesz napisać np. że "dwuletnia praca na stanowisku nauczyciela
    potwierdziła i poprawiła moje umiejętności komunikacji interpersonalnej"
    itd. itp.

    Robert