PracaGrupypl.praca.dyskusje,,poważany'' zawód › Re: ,,poważany'' zawód
    From: "Greg" <o...@o...op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ,,poważany'' zawód
    Date: Thu, 26 Feb 2004 18:21:02 +0100
    Sender: o...@o...pl@gw2.interpc.pl

    Izza w news:c1ks2a$31h3$1@mamut.aster.pl napisał(a):

    > nie warto tego wpisywac do cv, ze nauczyciel, to zawod
    > ktorego sie nie powaza, a co wiecej lepiej tego nie umieszczac
    > w cv, bo wtedy nikt w normalnej firmie nie zatrudni:P

    A gdzie Twoja kobieca intuicja? :-) Ja doswiadczylem nie jednej sytuacji, w
    ktorej ludzie pukali sie w czolo, dziwili sie czemu cos robie (bo przeciez
    sie nie oplaca), odradzali... a ja robilem to co uznalem za sluszne. I to
    zaczyna procentowac! Jeszcze rok temu bylem sam. Obecnie krag poznanych
    ludzi coraz bardziej sie powieksza, coraz lepsze znajomosci. Nie sa to co
    prawda takie znajomosci, ze prace mam od reki bez zadnych pytan (zreszta
    tego nawet bym nie chcial), ale mam dostep do informacji, jestem traktowany
    bardziej powaznie... Jest mi latwiej szukac pracy, bo nie szukam jej sam.

    Ostatnio koledzy pukali sie w czolo, ze robie za friko stronke, na ktorej
    inni korzystaja, a ja mam tylko mase roboty. Odpowiadalem, ze jestem
    bezrobotny wiec mam na to czas. Jak sie pozniej okazalo nie skonczylo sie
    na satysfakcji zabicia czasu. Pewnej osobie stronka spodobala sie na tyle,
    ze zapytala mnie, czy nie zrobilbym stronki dla niej - oczywiscie za
    oplata. Jesli sie podejme to w sieci pojawi sie kolejna reklama moich
    umiejetnosci. Im wiecej takich "drogowskazow" tym lepiej.

    Nie od razu Krakow zbudowano, a wielkie podroze zaczyna sie od malego
    kroku, prawda? :-)

    Jesli masz do wpisania w CV ciekawsze doswiadczenia, przy ktorych
    sekretarka i nauczycielka wypadaja blado - nie wpisuj ich, bo one i tak
    wiele do sprawy nie wnosza. Jesli nie masz innych doswiadczen lub jest ich
    zbyt malo - wpisuj :-) Przynajmniej ja tak robie :-)

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

    P.S. W temacie widze polskie cudzyslowie, choc nieco oszukane. Po raz
    pierwszy spotykam sie z taka dbaloscia o zasady pisowni :-)