PracaGrupypl.praca.dyskusjeposzukiwanie pracyRe: poszukiwanie pracy
    From: "PASQDA" <p...@e...ath.cx>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: poszukiwanie pracy
    Date: Fri, 28 Nov 2003 20:39:10 +0100

    Patrycja i wszyscy powątpiewający !

    Ja również od dwóch miesięcy intensywnie poszukiwałam pracy i rozsyłałam
    bardzo dużo ofert.
    Ostatnio wpadłam na pomysł (dokładnie 2 tygodnie temu) i umieściłam swoje
    ogłoszenie na grupie pl.praca.szukana. I dzisiaj właśnie wróciłam z drugiej
    rozmowy i...... DOSTAŁAM TĄ PRACĘ!!!!
    Szukałam pracy biurowej jako sekretarka, asystentka itp. Czyli jako zwykła
    biurwa.
    Nie poddawajcie się, walczcie!!! bo do takich ludzi świat należy
    Pozdrawiam
    PASQDA

    Użytkownik "Patrycja"
    <icia23_wytnij_to_wszystko_bo_nie_napiszesz__@poczta