PracaGrupypl.praca.dyskusjeportal spolecznosciowy, pytanieRe: portal spolecznosciowy, pytanie
  • Data: 2007-08-16 21:10:34
    Temat: Re: portal spolecznosciowy, pytanie
    Od: radzaw <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Wojtek,

    > Chcemy zatem
    > zatrudnic osobe, ktora zajela by sie obsluga i pielegnowaniem strony.
    > Nie bardzo jednak wiem czego wymagac od takiego kandydata. Prosilbym o
    > jakies sugestie co powinien umiec taki kandydat.

    Hmm... duzo mozna w tym temacie powiedziec... moze czynnosci administracyjne
    (tworzenia backupu, optymalizacja bazy etc. - chyba ze to hostingodawca zapewnia),
    moze programowanie (zeby wiedzial jak serwis dziala od podszewki i potrafil
    zareagowac na to gdy uzytkownik znajdzie blad i go wykorzysta)...

    Plone - open source, ale uzywa go np. www.cia.gov ;)
    http://plone.org/