PracaGrupypl.praca.dyskusjepolacy z zagranicy osiagaja sukces po powrocie do kraju › Re: polacy z zagranicy osiagaja sukces po powrocie do kraju
  • Data: 2002-11-14 22:21:32
    Temat: Re: polacy z zagranicy osiagaja sukces po powrocie do kraju
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Peter Krol" <z...@h...com> wrote in
    news:78ae7dd7060c8897993c4c67876d3041.114411@mygate.
    mailgate.org:

    > Duzo slysze od kolegow ostatnio o powrotach do kraju
    > Zastanawiam sie sam ile w tym prawdy jest ze wyksztalceni ludzie w USA
    > wracaja do polski i otwieraja biznesy ktore duzo lepiej prosperuja niz
    > polakow co mieszkali zawsze w polsce, prawda to???

    Mysle, ze to stwierdzenie mocno na wyrost. Ludzie, ktorzy zdobyli wyksztalcenie w USA
    przez kilka lat pracowali na ciekawych stanowiskach w amerykanskim koncernie - maja z

    pewnoscia duze szanse na kontynuacje sukcesu w jego polskim oddziale. Ale to o czym
    piszesz brzmi troche naiwnie, wydaje mi sie ze sukces takich osob moze wynikac z
    samego faktu pobytu w USA (ktory nauczyl ich specyficznego myslenia) - bardziej
    wrozylbym go osobom, ktore juz prowadzily biznes w Stanach i chca robic to samo na
    polskim gruncie, a w zadnym wypadku - komus bezp. po studiach Predzej takiego kogos
    szlag trafi nim sie odnajdzie w nowej sytuacji.....

    Wojtek