PracaGrupypl.praca.dyskusjepolacy z zagranicy osiagaja sukces po powrocie do krajuRe: polacy z zagranicy osiagaja sukces po powrocie do kraju
  • Data: 2002-11-14 20:35:43
    Temat: Re: polacy z zagranicy osiagaja sukces po powrocie do kraju
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)
    > Nie dajmy się hipnotyzować nazwami MIT czy Harvard. Tak naprawdę to
    > my jesteśmy lepsi. Inna sprawa, że nie potrafimy jako naród zadbać o swoje
    > interesy i zawsze będziemy parobkami u innych.

    Jeżeli porównasz polskiego i niemieckiego (czy usa) inżyniera, to polski
    pewnie będzie lepszy. Ale dziesięciu tamtejszych i naszych to juz dwie
    różne bajki. Chociażby takiej bomby, co to nawet ruskie ją mają, nie
    zrobiliśmy, by dopieprzyć komu trzeba, a przynajmniej nacelować.
    Ja już nie jestem parobkiem - ale gdybym był, to bez znaczenia czy u
    inostrańca czy u swojego. U swojego nawet gorzej, bo jakiś
    sentymentalizm ogarnia, jak się w mordę wali. Nie ma co mieć kompleksów,
    ale h... to jest nieco i tyle, w naszym grajdole.

    Pzdr: Dogbert