PracaGrupypl.praca.dyskusjepodsumowanie poszukiwan › Re: podsumowanie poszukiwan
    From: "Bashia" <B...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: podsumowanie poszukiwan
    Date: Sat, 19 Feb 2005 22:40:27 +0100
    Sender: B...@p...onet.pl@yd234.internetdsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:cv8ahd$69v$1@inews.gazeta.pl...

    > Wiesz. Ja w sumie pisałem na zasadzie porównanie zagranicznych procesó
    > rekrutacyjnych z polskimi. W Polsce faktycznie może to być problem (bo
    > przecież dzieci dla kobiety ważniejsze niż praca - jak to ostatnio
    > powiedział jakiś Pan w telewizji), ale jeśli chodzi o zagraniczne
    interview
    > - nie spotkałem się z sytuacją, żeby kwestia posiadania dzieci (dla mnie
    > jako faceta) była jakimś problemem dla pracodawcy.

    Toteż mówię, facetom łatwiej. Mnie sie zawsze wydawało, że bycie mężatka z
    odchowanymi dziećmi (urdziłam na studiach i to bliżej początku) nie jest
    niczym złym dla pracownika, no bo jeśli potrafiłam pogodzic dzieci i studia
    dzienne, to też dobrze o mnie świadczy. Niestety, tak dogłębnych przemysleń
    nie można sie spodziewać po zatrudniającym :-( Dzieci = problem, koniec i
    kropka.

    Zakładając, że nie napisze w CV o dzieciach - mam iść dalej tym tropem i
    obrączke na rozmowie chować? Paranoja...

    sigma