eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjepodejscie sprzedawcy do klientaRe: podejscie sprzedawcy do klienta
  • Data: 2008-02-11 10:13:07
    Temat: Re: podejscie sprzedawcy do klienta
    Od: marcela <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 11 Lut, 08:41, "t...@o...pl" <t...@o...pl> wrote:
    > On 10 Feb 2008 00:13:05 +0100
    >
    > t...@p...onet.pl wrote:
    > > w marketach ludzie zarabiają tyle ze mnie osobiście to nie chciało by sie nawet
    > > tyłka z krzesła ruszyć w strone kogokolwiek.
    > > Z jednej strony umowa to umowa z drugiej jaka płaca taka praca.
    >
    > Znam kilka sklepow (marketow), w ktorych ludzie sa mili i zawsze znajda
    > czas by pomoc,doradzic w doborze towaru. I nie sadze by zarabiali tam
    > jakies duze pieniadze. Sa to przede wszystkim ludzie w przedziale
    > wiekowym 40-60lat, z czego mozna sie domyslac, placa moze byc nawet
    > nizsza, bo mlodzi tam nie chcieli pracowac. Czyli jednak mozna byc
    > milym! Byc moze starsi pamietaja czasy, gdy musieli wykarmic dzieci za
    > duzo nizsze kwoty niz dostaja teraz ...
    >
    Ja ciebie nie rozumiem, markety są generalnie spożywcze - doradzają w
    doborze pieczywa lub marchewki ?.Pracownicy siedzą przy kasie i na
    dodatek rozładowują towar i układają na półkach.
    Pracownik sklepu najczęściej jest usłużny gdy jest właścicielem
    sklepiku spożywczego albo sprzętu RTV , AGD.
    Pracownik np ma wiedzieć jakie mleko dla niemowląt będzie najlepsze
    dla dziecka klientki ? Otóż nie, towar leży - bierzesz go albo nie.Na
    tym polega market.A jak klientka chce porozmawiać o karmieniu
    niemowlęcia to idzie do apteki i płaci za mleko więcej .

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1