eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjepodejscie sprzedawcy do klientaRe: podejscie sprzedawcy do klienta
  • Data: 2008-02-11 15:07:50
    Temat: Re: podejscie sprzedawcy do klienta
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:20080209220136.b00a2695.trele.molere@op.pl...

    > Witam
    >
    > Czy nie macie wrazenia, ze powracaja lata 80-te jesli chodzi o podejscie
    > sprzedawcow w sklepach do klientow?

    Firmy są chciwe (bo nie biedne), sensowni sprzedawcy uciekają, więc nie ma się
    co dziwić. Negatywny efekt dla klienta ogranicza się jednak tylko do
    dezinformacji i drobnych kłamstewek (o ile klient był tak naiwny, że poprosił
    sprzedawcę o radę) i dyskomfortu psychicznego.
    Niestety, ten sam mechanizm zadziałał w obszarach, gdzie wykwalifikowany
    personel nie da się zastąpić ludzmi z łapanki za 1/3 ceny i to już generuje
    wymierne straty dla klienta, bo jakaś wysokopłatna usługa zostanie wykonana na
    socjalistycznym poziomie. Dążymy do dewaluacji fachowców w takim tempie, że za
    chwilę powróci instytucja "złotych rączek" a ludzie zaczną się uczyć
    wykonywania wszystkiego (co się da) samemu.

    e.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1