-
Data: 2008-02-11 15:07:50
Temat: Re: podejscie sprzedawcy do klienta
Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:20080209220136.b00a2695.trele.molere@op.pl...
> Witam
>
> Czy nie macie wrazenia, ze powracaja lata 80-te jesli chodzi o podejscie
> sprzedawcow w sklepach do klientow?
Firmy są chciwe (bo nie biedne), sensowni sprzedawcy uciekają, więc nie ma się
co dziwić. Negatywny efekt dla klienta ogranicza się jednak tylko do
dezinformacji i drobnych kłamstewek (o ile klient był tak naiwny, że poprosił
sprzedawcę o radę) i dyskomfortu psychicznego.
Niestety, ten sam mechanizm zadziałał w obszarach, gdzie wykwalifikowany
personel nie da się zastąpić ludzmi z łapanki za 1/3 ceny i to już generuje
wymierne straty dla klienta, bo jakaś wysokopłatna usługa zostanie wykonana na
socjalistycznym poziomie. Dążymy do dewaluacji fachowców w takim tempie, że za
chwilę powróci instytucja "złotych rączek" a ludzie zaczną się uczyć
wykonywania wszystkiego (co się da) samemu.
e.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi