eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjepodejscie sprzedawcy do klientaRe: podejscie sprzedawcy do klienta
  • Data: 2008-02-09 22:37:00
    Temat: Re: podejscie sprzedawcy do klienta
    Od: "kovalek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Uzytkownik <t...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:20080209220136.b00a2695.trele.molere@op.pl...
    > Nie wiem co sie dzieje, ale jak pracy nie ma: to zle, jak jest: nieszanuja
    > .. z takim podejscie ludzi to w polsce i za 100 lat bedzie zle!

    Wybacz, ale jak w godzine nie zarobisz nawet na paczke fajek to moze
    zrozumiesz podejscie pracowników. A druga sprawa, ze takiemu kasjerowi
    zawsze najwiecej sie obrywa od klientów (a bo to za malo kas czynnych, a bo
    to cos nie dziala) - a uwagi nalezy kierowac do kierownika.

    Jakby sklep chcial miec porzadny personel to by zaplacil chociaz te
    1600-1700zl za miesiac pracy i by bylo po problemie. Kazdy by sie trzymal
    rekami i nogami tej pracy. Pracowadcy maja tez slabo rozwiniety system
    motywacyjny. Jeden pracownik stara sie i jest obowiazkowy, drugo zas
    wszystko zlewa i ma wszystkich w d.... No i na koniec miesiaca kazdy z nich
    dostanie taka sama wyplate

    --
    pzdr
    Leszek Kowalski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1