PracaGrupypl.praca.dyskusjepodatki dla pracownikaRe: podatki dla pracownika
  • Data: 2009-06-13 21:38:26
    Temat: Re: podatki dla pracownika
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaizen wrote:

    > Kiedy kupujesz samochód, żeby jeździć nim do pracy, lejesz paliwo,
    > naprawiasz itd. to jest to zaspokajanie potrzeb osobistych. Ale gdy
    > kupujesz to samo auto, lejesz tę samą benzynę, naprawiasz te same
    > awarie i jedziesz do tej samej firmy - to przestaje to być użytkiem
    > osobistym, gdy ta firma jest Twoim klientem.
    >
    > Podobnie z komputerem, telefonem itd.

    Nie wyjdzie to całkiem taniej jeśli
    te wydatki pozostaną czysto w związku z działalnością, a
    do celów prywatnych będzie drugie/inne auto/komputer/telefon.
    Wiem, to cienka granica - niektórzy jej nie dostrzegają, a inni swiadomie
    naginają, ale przy tych wydatkach, to groszowe sprawy.
    Prawdziwe pieniądze... :-)