PracaGrupypl.praca.dyskusjepłaca i szkolenia dla głównego informatyka › Re: płaca i szkolenia dla głównego informatyka
    From: WolfShadow <w...@e...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: płaca i szkolenia dla głównego informatyka
    Date: Thu, 17 Feb 2005 14:29:18 +0100

    Użytkownik AAAPlus napisał:

    > To już zrobiłem i nic nie dało, oprócz kasy problemem dla mnie jest brak
    > szkoleń i rozwoju. Trochę mi tylko żal wszystko zostawić jeżeli wiem, że
    > będzie masa problemów, poczekam parę miesięcy, zeby nowy się coś nauczył i
    > chyba zrobię tak jak mówicie.
    Nie wiem po co się cackasz... W ten sposób ktoś kto po Tobie obejmie
    schedę będzie miał identyczne problemy.
    Proponuję złożyć odpowiednie pisemko z prośbą o podwyżkę oraz z
    wyszczególnieniem szkoleń w których chciałbyś wziąć udział. Musisz to
    wszystko dobrze uzasadnić. Zostaw sobie kopię z potwierdzeniem złożenia
    w/w. Jeśli pracodawca odpowie na nie negatywnie spokojnie złóż pisemne
    wypowiedzenie umowy o pracę i dodatkowe pismo do Prezesa informujące, że
    w przypadku zmiany zdania co do podwyżki i szkoleń jesteś skłonny podjąć
    ponownie pracę. Najlepiej gdybyś miał już jakąś inną ofertę na uwadze.
    Gdyby wtedy pracodawca nie zmienił zdania i nie chciał z Tobą rozmawiać
    konkretnie daj sobie z tą firmą spokój.
    Jak się posypie to będzie dobra nauczka dla Prezesa. Gdyby wtedy chcieli
    z Tobą rozmawiać - Ty dyktujesz warunki...
    Zdrawim