PracaGrupypl.praca.dyskusjepłaca i szkolenia dla głównego informatyka › Re: płaca i szkolenia dla głównego informatyka
    From: "AAAPlus" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: płaca i szkolenia dla głównego informatyka
    Date: Thu, 17 Feb 2005 07:27:04 +0100

    Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał w wiadomości
    news:9BLQd.50274$2e4.34232@news.chello.at...

    > Geez... 1800?? Chłopie uciekaj stamtąd gdzie piepsz rosnie!! Jest tyle
    > naprawde DOBRYCH firm infomatycznych... i 1800 to 1/3 zarobków...

    Problem jest taki, że przy tej ilości starego sprzętu, nie ma czasu szybko
    przeszkolić ludzi których zatrudniam ( mogę zaoferować tylko 1200 na łapę -
    bez szans na premie - więc zatrudniam przważnie absolwentów, którzy po roku
    lub 2ch spieprzają pracować za lepszą kasę). Sprzęt się sypie więc bniegamy
    jak idioci - a kolo zamiast uczyć się jak coś grzebnąć w bazie, na serwerze
    lub ustawiać sprzęt na produkcji ( dosyć rozwinięta automatyka), musi
    grzebać się z kompem, który co 2gi dzień się sypie lub pomaga p. Gosi zrobić
    tabelkę w Wordzie ( to też należy do naszych obowiązków). Nowy informatyk
    jest ok. 4 miesiące i wiem, że nie poświeciłem mu tyle czasu ile powinienem,
    no ale już więcej nadgodzin już nie chcę wyrabiać. Dlatego wiem, że jak
    odejdę to może się przytrafić katastrofa, więc czekam, aż kogoś przyuczę, a
    wtedy koleś się zwalnia i historia zaczyna się od początku.
    Najgorsze jest to że człowiek ma skrupuły zostawić firmę, a prezes i tak ma
    całą informatykę w ....., więc nie ma szans na to że będzie lepiej.

    pozd