PracaGrupypl.praca.dyskusjepl.praca.oferowana › Re: pl.praca.oferowana
  • Data: 2004-09-03 09:17:02
    Temat: Re: pl.praca.oferowana
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W: ch95jn$obi$...@i...gazeta.pl,
    Od: alex <a...@g...pl>
    Było:

    > Ja znalazlem ale to bylo dosc dawno temu. Wtedy jeszcze na tej grupie
    > panowaly ludzkie zasady. Nikt sie nie przejmowal takimi duperelami
    > jak kodowanie czy napisanie "oferujemy" po "wymagania" a nie na
    > odwrot... Oczywiscie grupa byla wtedy moderowana, ale jej moderatorzy
    > byli ludzmi a nie debilami... Bylo to jakies 2-3 lata temu.

    :D Ale może im obcięli premie, zmniejszyli pensje i jeszcze dołożyli innej
    roboty (?)
    Jeśli tak to pewnie któryś napisał program moderujący i zmiana kolejności
    słów kluczowych strasznie bruździ w jego działaniu ;-)
    Ale z drugiej strony tak oceniać człowieka bez wypicia z nim chociaż
    szklanki chleba :-( chyba, że ich poznałeś (?) No ale wciąż reszta
    grupowiczów nie wie na jakiej podstawie zdiagnozowałeś debilizm :D

    --------
    Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
    --------
    Sławek SWP
    Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/