PracaGrupypl.praca.dyskusjepalacz lub nie › Re: palacz lub nie
  • Data: 2006-12-29 20:08:46
    Temat: Re: palacz lub nie
    Od: Carrie <c...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Fri, 29 Dec 2006 20:49:16 +0100, sg wydukał(a) nieśmiało, a
    wszystkim się zdawało, że to echo grało:

    > nie wiem czy to jest legalne skoro pracodawca ma obowiązek wyznaczyć
    > miejsce do palenia

    A co z miejscami, gdzie ze względów bezpieczeństwa absolutnie nie
    wolno używać ognia? Np. wspomniane stacje benzynowe albo zakłady
    produkujące materiały łatwopalne. W szybach kopalnianych chyba też nie
    wolno palić? A jeśli pracownik jest kierowcą autokaru rejsowego, to
    czy w tym autokarze musi być wydzielone miejsce dla palących? ;)

    Interesująca kwestia - niewiele o tym wiem, ponieważ jako niepaląca
    nigdy nie miałam problemów z zakazami palenia :]

    Pozdrawiam, Carrie