PracaGrupypl.praca.dyskusjeokres wypowiedzenia po okresie wychowawczymRe: okres wypowiedzenia po okresie wychowawczym
  • Data: 2004-08-04 19:24:26
    Temat: Re: okres wypowiedzenia po okresie wychowawczym
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem zatrudniona w firmie na cały etet. Obecnie przebywam na urlopie
    > wychowawczym. Poszukuję jednak nowej pracy. Czy przebywając na urlopie
    > wychowawczym mogę w każdej chwili go przerwać i złożyć wypowiedzenie by
    > rozpocząć nową pracę czy obowizuje mnie okres wypowiedzenia?
    > W obecnej pracy pracuje prawie 4 lata
    >
    >Witam
    Bedąc na urlopie wychowawczym Twój stosunek pracy uleg zawieszeniu.
    Wypowiedzenie składa gdy jest się w sosunku pracy a więc musisz być w stosunku
    pracy ,ażeby być w nim musisz powiadomić zakład pracy ,że masz zamiar wrócić do
    pracy przed planowanym zakończeniem urlopu. Jeżeli zakład pracy wyraźi zgodę na
    Twój powrót to wtedy złożysz wypowiedzenie bo masz takie prawo. Patrz art 186
    ze znaczkiem 3 kp. POzdrawiam.