PracaGrupypl.praca.dyskusjeogłoszenia o pracy na Allegro › Re: ogłoszenia o pracy na Allegro
  • Data: 2008-07-18 08:30:40
    Temat: Re: ogłoszenia o pracy na Allegro
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    18 Jul 2008 10:11:43 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Ale to nie jest kwestia serwisu, tylko ludzi. Ludzie zechcą podawać
    > cenę, czy widełki, to cena będzie. Nie zechcą, to ich nie zmusisz. Tyle.

    Zmusić nie zmusi, ale jakby np. wprowadzić pole z widełkami i oznaczyć je
    jako wymagane, to na części pracodawców wymusiłoby jednak ich podanie.
    Część firm mentalnie życie jeszcze w poprzednim wieku i podawanie widełek
    nie przechodzi im w ogóle przez myśl.

    No ale wiadomo - istotne jest tylko żeby zarobić, a wymagane widełki nieco
    by przycięły ilość ogłoszeniodawców. Inna rzecz, że długofalowo można
    założyć, że wzrosłoby zainteresowanie portalem wśród pracowników, a to
    powinno spowodować znów wzrost zainteresowania pracodawców... ale po co
    robić coś lepiej kiedy można zrobić kolejny portal nie wyróżniający się
    niczym nowym od reszty.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net