PracaGrupypl.praca.dyskusjeoferty na pl.praca.szukana z działu IT Re: oferty na pl.praca.szukana z działu IT
  • Data: 2006-07-07 07:35:51
    Temat: Re: oferty na pl.praca.szukana z działu IT
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cezary Morga" <c...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Powiem, ze w mojej krotkiej karierze informatyka/administratora(?) nie
    > spotkalem sie z userem, dla ktorego bylbym bogiem :) Raczej jestem
    > wieszakiem, na ktorym kazdy moze wieszac psy. Zamiast: "jak ty to robisz?"
    > to jest: "czemu tak wolno? a w ogole to nie powinno sie popsuc?"
    <cut>
    Hehehe, true, glownie dla tego, ze pracujemy w komercyjnych firmach gdzie
    administrator jest osoba techniczna ktora ma zapewnic mozliwosc pracy
    reszcie uzytkownikow - nazywac go 'bogiem' to tak jak nazywac bogiem
    elektryka, hydraulika i reszte ludzi wykonujacych stricte uslugowe czynnosci
    dla reszty ekipy... Ale z drugiej strony terminy takie jak bofh i bnafh nie
    wziely sie z kosmosu:P Jest wielu ludzi ktorzy bedac informolami lansuja
    sie, malo tego, wbrew pozorom sa laski ktore na to leca:P a bycie 'adminem
    co ma pod soba 1500 boxow' zaspokaja ego takich kolesi - podejscie
    niezdrowe, ale jest ich wielu, mozesz mi wierzyc:)