PracaGrupypl.praca.dyskusjeobcięcie wynagrodzenia za karę › Re: obcięcie wynagrodzenia za karę
  • Data: 2012-01-27 15:54:00
    Temat: Re: obcięcie wynagrodzenia za karę
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Zaproponowano z tego co pamiętam (chyba, że wątki pogubiłem), aby
    > wykorzystano manewr, że wszystkim w dziale zaproponują zmiany....

    Jest jeszcze trochę innych wymagań, choćby liczba zatrudnionych,
    ale skoro Dorota wspomina, że są jakieś działy, to może
    jest to odpowiednio duża firma.
    Ale wydaje mi się i tak, że jak
    aneks -traktowany jako wypowiedzenie zmieniające- będzie odpowiednio
    sformułowany,
    to nijak nie da się podciągnąć tego pod winę pracodawcy w kontekście prawa
    do odprawy.
    Tzn czy jak się w tym wypowiedzeniu napisze, że przyczyną zmiany
    warunków płacowych jest nieodpowiednie traktowanie obowiązków
    przez pracownika, to ja nie wiem czy to się obroni w kontekście prawa do
    odprawy?