PracaGrupypl.praca.dyskusjeobcięcie wynagrodzenia za karę › Re: obcięcie wynagrodzenia za karę
    From: "Jackare" <1...@t...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: obcięcie wynagrodzenia za karę
    Date: Thu, 26 Jan 2012 22:40:36 +0100

    Użytkownik "Dorota" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:jfrjge$kj8$1@news.icm.edu.pl...

    > Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź. Brzmi sensownie :)
    > Myślę, że ów pracownik bez większego problemu może się zgodzić na takie
    > zmiany, ponieważ de facto nic mu nie ubędzie, a na tej robocie też i jemu
    > zależy.

    To jeden z przykładów "psychologicznych". Człowieka dużo bardziej
    dyscyplinuje możliwość utraty tego co już ma (potrącenie "premii zerowej"
    którą ma na starcie) niż motywuje go możliwość zdobycia czegoś dodatkowego
    (czyli potencjalne wypracowanie premii będace ekstra dodatkiem)
    Należy to załatwić wypowiedzeniem zmieniającym - szczegóły są w KP