PracaGrupypl.praca.dyskusjenizszy zus dla rozpoczynajacych dzialalnosc › Re: nizszy zus dla rozpoczynajacych dzialalnosc
  • Data: 2009-01-23 20:34:50
    Temat: Re: nizszy zus dla rozpoczynajacych dzialalnosc
    Od: "syku" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > a czy w tej kwestii wiadome jest czy dotyczy to tylko podmiotowo byłego
    > pracodawcy czy też musi być przedmiotowo związane z wcześniej pełnionymi
    > obowiązkami, czyli np pan X był gdzieś kięgowym a potem założył na
    > preferencyjnych warunkach DG i wystawił byłem pracodawcy fakturę np na
    > usługi remontowe.
    >
    > Zapis bez uwarunkowań może być o tyle bez sensu że jeżeli ktoś otworzy
    > sobie na preferencyjnych warunkach sklep, to nie będzie mógł nic sprzedać
    > swoim byłym pracodawcom nawet jeżeli handluje sprzętem RTV a wcześniej
    > pracował jako asystent zarządu.

    szczegóły na
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20051501248&type=2&name=D20051248.pdf
    z tego co widzę to dotyczy tylko tego samego rodzaju prac co prowadzona
    działalność (podobne obostrzenia są w przypadku gdybyś chciał skorzystać z
    podatku liniowego
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU20000140176 art 9a).

    Pozdrawiam