PracaGrupypl.praca.dyskusjenizszy zus dla rozpoczynajacych dzialalnosc › Re: nizszy zus dla rozpoczynajacych dzialalnosc
  • Data: 2009-01-22 18:47:24
    Temat: Re: nizszy zus dla rozpoczynajacych dzialalnosc
    Od: "Jackare" <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "syku" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gl6m74$mf3$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > I pod warunkiem że nie wystawisz faktury żadnemu z byłych pracodawców dla
    > których pracowałeś w okresie 2 lat przed założeniem DG.

    a czy w tej kwestii wiadome jest czy dotyczy to tylko podmiotowo byłego
    pracodawcy czy też musi być przedmiotowo związane z wcześniej pełnionymi
    obowiązkami, czyli np pan X był gdzieś kięgowym a potem założył na
    preferencyjnych warunkach DG i wystawił byłem pracodawcy fakturę np na
    usługi remontowe.

    Zapis bez uwarunkowań może być o tyle bez sensu że jeżeli ktoś otworzy sobie
    na preferencyjnych warunkach sklep, to nie będzie mógł nic sprzedać swoim
    byłym pracodawcom nawet jeżeli handluje sprzętem RTV a wcześniej pracował
    jako asystent zarządu.
    --
    Jackare